Saturday, February 23, 2013

Kekok Kok Kokk Kim Jong Kook.

Assalamualaikum..

 Entry tiada kaitan dengan Kim Jong Kook. Harap maklum.

Aku sebenarnya ada banyakkkkkkkk sangat benda nak cerita tapi macam otak aku tak boleh generate idea bila diperlukan. Aku jadi tak reti nak terjemah apa yang ada dalam kepala otak ni. Dalam minda aku dah create ayat aku nak guna untuk bercerita kat sini tapi bila bukak belog terus off. Apakah ini sindrom nyanyuk? Ke aku sebenarnya ada short term memory loss? arghhh.....

Tapi aku rasa ni sebab aku bercuti lama sangat lepastu lupa cemana nak karang ayat. Otak tak panas lagi kot. Nak kena beli microwave untuk panaskan agaknya.. Microwave terlalu mahal, pt tak masuk lagi. Tak boleh jadi ni..ambik buku mikro hentak ke kepala.. *danggggg* Woahh..better. Hahaha.

Aku rasa aku akan ting tong untuk jangka masa yang lama...... mungkin untuk satu semester. -..-



p/s: perasaan lupa ni sama macam bila dah lama tak mengaji pastu bila nak start balik rasa teragak-agak sebab tak ingat tajwid dan of course gagap kan. pernah rasa tak? 

Love, Mira

No comments:

Post a Comment