Friday, February 17, 2012

Manis 21: Atikah Ali!

Assalamualaikum.

Entri hari ni khas untuk birthday girl,  Atikah Ali! Tikah ni roommate aku masa kat matrix dulu. Dia sangat la peramah. Masa mula-mula masuk dulu aku ingatkan dia diam tapi hakikatnya tidak. Setakat gosip budak-budak matrix tu memang dia expert lah. Kira dia lah sumber gosip yang tanpa was-was..haha. Walaupun tikah sangat kuat gosip tapi dia juga sangat kuat belajar. Serius tak tipu..jadi result dia selalu flying colours tak macam aku..hehe.

So,

HAPPY BIRTHDAY TIKAH!

Semoga sentiasa rajin dan dapat result yang bagus.
 Saya sayang awak!!

ini lah tikah...
muka serius..hihi


muka tak peduli..haha
masa mereka datang perlis hari tu. (^.^)




Gambar ni semua masa diorang datang rumah aku. Harap-harap setiap kali cuti sem kami dapat jumpa dan kami boleh spend masa sama-sama. :)



p/s: Tikah adalah antara orang yang aku guna term saya-awak. aku jarang guna term ni, kira unik la..hehe.

Lots of Love, Mira.

No comments:

Post a Comment